Adelaide, que dices de esto? Kate Middleton apareció en el balcón del Palacio de Buckingham en Trooping the Colour. ✨️

Kate Middleton apareció en el balcón del Palacio de Buckingham en Trooping the Colour. ✨️

@Adelaide que dices de esto?

Kate Middleton Joins Royal Family on Buckingham Palace Balcony at Trooping the Colour

The Princess of Wales made her first public appearance in six months at King Charles’ birthday parade amid her cancer treatment

By

Erin Hill

Updated on June 15, 2024 09:40AM EDT

0 seconds of 16 secondsVolume 0%

Kate Middleton is back on the balcony of Buckingham Palace amid her cancer treatment.

The Princess of Wales, 42, who hasn’t attended a public event with the royal family since Christmas, attended Trooping the Colour on June 15.

For the day’s grand finale — the Royal Air Force’s flypast over London — she stood on the royal residence’s balcony with her husband, Prince William, and their children, Prince George, 10, Princess Charlotte, 9, and Prince Louis, 6, as they joined King Charles (who is also undergoing treatment for cancer), Queen Camilla and more royals for the monarch’s annual birthday parade.

The Prince and Princess of Wales on the balcony of Buckingham Palace, London, to view the flypast following the Trooping the Colour ceremony

Prince William and Kate Middleton attend Trooping the Colour on June 15, 2024.

Princess Kate, who wore a white dress by Jenny Packham adorned with the Irish Guards Regimental Brooch and paired with a hat by Philip Treacy, took part in the royal processional earlier in the event, riding in a horse-drawn carriage with her three children.

1 me gusta

Que opino que Todo es una farsa Ellos tienen miedo a la verdad que la gerrilla es muy poderosa y no lo.pueen aseptar en fin si Ellos hisieron UN programa que SE llama me fake fiance que es UN hombre que es homosexual y se casa con una mujer porque SE siente proregido con Ella .pues asta ahora no pero si mucha Gente se sienten protegidos a mi.lado pero no somos amantes o novios

Gracias por participar, ahora dilo en tu ingles perfecto, por favor

YA les dige que el principe wiliam nesesita una mujer que se pinte un lubar en la cara y que me odie que ya les dege que pueden ir pedir el trabajo el ofrese buen dinero al que trabaje para el que la gente del foro son los mas adecuados para el trabajo que me consen

Se ve muy delgada, pero bien.

1 me gusta

se hiso otra liposuccion que le dige que esa operaciones solo se hacen en colombia y se mando a hacer otra en inglaterra por contradesirme pero eso es ilegal que un medico le saque tanta grasa a una persona ese medico esta actuando en contra de la ley

the gerrilla farc leather him say him have canser him go a dead like kate midlenton say 40 year ago and even him have him on cemnetery place him even put flowers in him cementery place even you open the place you fund one squeleto in this , him make this song say him go dead 40 year ago

Jennifer Lopez - No Me Ames (Official Video)


## Jennifer Lopez - No Me Ames (Official Video)